2013年11月18日星期一

老爺車的世界

記得曾經讀過有關古巴的網誌,提及市面有很多老爺車穿梭;這天在一個大陸網站有一個圖輯關於古巴首都的老爺車,令我特別關注!這些老爺車似乎跟市面的建築十分協調,毫不衝突,在原本已色彩繽紛的市面中,更添風味!看來在資源缺乏下,這些古老年代的產物仍然得到很好的保護得以在今天仍然得到充份的使用。


































15 則留言:

  1. 見到你出網誌, 應該一切安好吧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩我唔係位於災區,無事呀,一切如常。

      刪除
  2. 同意! 見到你出文章,好啊:)

    回覆刪除
  3. 最後一架像英國的是,不過是黑色的啊 哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳一定係講緊果架,好似以前中文叫摩利士喇!

      刪除
  4. 冇誇張. 我去過古巴, 真係以為時光倒流. 還有, 周街女人食雪茄.

    回覆刪除
    回覆
    1. 難得為求可以運用自如,似乎每一架都得到好好的保養!

      刪除
  5. d 車款式雖然古老, 但我鍾意喎!

    回覆刪除
  6. 聖誕平安愉快叔叔!! :)

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 係呀,我已經俾左班賓佬年糕喇,費事佢地成日都提住!

      刪除
  8. 雖然間中楂車, 但駕車不是自己, 很羨慕那些之人.

    回覆刪除