2011年5月26日星期四

Caylabne Bay





Caylabne Bay,一個渡假村,曾經聽朋友數次提起,但我都認為路途遙遠,興趣不大。



前些時候朋友又帶著親友去過,又再向我提及。我的姪女剛好要來菲探我們,我正要計劃地方帶她去遊玩,就上網搜尋一番。真好彩碰前有promo, 成人每人只需1575披索,連住宿,晚餐及早餐,還包含一項水上活動。


沿前馬尼拉海旁一直向西走,過了一個個小村,經過八十年代港人熟絡的碧桃源渡假村(離馬尼拉咁遠,唔怪得依家無人提起啦!),再上山走一段九曲十三彎之字路,在山上閘口對完名字之後,落完山路卒之到達 Caylabne Bay 渡假村!

間房好大,沖涼房有連衣帽間,中立一塊落地大鏡,對正個馬桶。孫女的貼身女傭匆匆走進,我講佢知,欣住有人裝佢!佢一頭霧水,唔知我講乜,關門不到半分鐘就見佢由廁所飛撲而出,一路跑一路尖叫,真係有人裝佢如廁!^^


沙灘不很大,不過水質很好,只可惜間中會有小型水母隨水飄浮。午間就有小孩被灼傷面部!









沙灘有小生物跑得好快, 只覺得係招潮蟹之類,但不不知是速度太快或其他原因,總覺得這生物若隱若現,十分有趣。 能看見下圖的小蟹嗎?^^




 

看不見的話,把下圖放大就可以看清楚!


我定睛尋找,再用相機拍下來,再放大看清楚,卒見到一隻身披絕頂一流保護色的招潮蟹,在沙上走動根本就可以輕易逃過敵人的視線!

晚餐標明是蒙古餐,我未試過,只知自己選料,就如自助餐,分別在蒙古餐的料是未熟的。既然所有配料都由自己決定,廚師只負責烹煮,咁如果唔好食就不能怪人,而只怪自己調味差!







晚上沙灘上有盛會,唔知係咪有人唱得難聽得滯,個天以為有人開壇求雨,忽然好似倒水咁,一落就半小時傾盤大雨!整個盛會就俾無疾而終!最慘就係場地上面嘅音響,全部泡水!


早上聽到壞消息,香蕉船漏氣不能使用,但各人可選擇乘搭快艇或乘水泡船。

2 則留言:

  1. 碧桃源渡假村...好扁辟

    回覆刪除
    回覆
    1. 珍妹,呢度唔係以前出名果個碧桃源呀 (Pureto Azul golf and country club),呢度仲要開多20分鐘車左右,仲偏僻得多添呀!^^

      刪除